MadameTussauds @adatuna kusmuk arkadasinn bacimm dualarimiz seninle.. dogumdan cikinca mutlaka haber verebildigin an yaz bize vallahi ben heyecanlandim te burdan 🥹 Sag salim kavusun insallah Bebeginle 🥰
Ozgemlym MadameTussauds ayy haftalarımız hep yakın sizlerle sağlıkla bebişini alsın kucağına inşallah 🥰❤️ darısı bizlere
Herseydenbiktim MadameTussauds Aaaaaayyyy🎉🎉🎉🎉 Hadi güzel haberlerle gel canıımmm, Allahım uzun ömürler, sagliklar versin 🐣🐣
adatuna MadameTussauds ah kaderdaş bacım şimdi geldik yatış yapıldı heyecanla bekliyoruz sabah kusmadım çok mutluyum😂😂😂
MadameTussauds deletedmom43191 penbe_karisi Ozgemlym vahsikelebekk Insallah kizlar Allah razi olsunn sanki kendim doguma giriyorum gibi heyecanlandim benimde insallah nasip olurda pazartesi dogumum olacak 22 aralik 🥹🥹
Ozgemlym MadameTussauds Ay hadi sende sağlıkla inşallah kuzum. Ben normal bekliyorum hala 38+0 olduk bugün yarın kontrolüm var bakalım ama çok yoruldum😣 Sağlıkla gelsin artık
MadameTussauds deletedmom43191 Insallah yaa bide bogaz agrim basladi dünden beri hic sorma grip gibi bisey oldum sanki 🥹
deletedmom43191 MadameTussauds bol bol dinlen uyu sıcak şeyler yuket o zaman sırtına yelek giy ayağına patik giy hemen düzel
MadameTussauds deletedmom43191 Insallah bacimm sagolasin yaa valla tam zamaninda oldu neyse bunada sükür beteri olmasin insallah
MadameTussauds Herseydenbiktim Ben degil kizzz benim pazartesi insallah 😂 ama hasta oldum bacim yaa bogazim agriyor grip gibi bisey oldum insallah pazartesiye kadar gecer 🥹
MadameTussauds adatuna Oyyy heyecan dorukta desene hadi cok kolay gecsin insallah kavus minigine insallah sag salimm 😍😍 Kusmayi bitirdin artik bacim cok sükür doya doya su ic yemek ye ameliyattan sonra sjsjsj
Ozgemlym adatuna evet beklemek ayrı bir heyecan birde nezaman gelcek bilmemek ayrı 😍 her an doğurcakmışım gibi
adatuna Sevgiiss geçmicek gibi geliyor ama geçiyor gerçekten dün bile abartmıyorum 3 kere kustum djsjsjs dedim artık yeter
vahsikelebekk adatuna çok şükür çok iyiyiz, 200 gram vermişti ilk gün 130 gram almış sonra, sarılık da yok şekeri emmesi de solunumu da iyi, evimizdeyiz küçücük ama yaaa 🫠🫠❤️ sen nasıl oldun iyi misin
vanilya_kokusu_ MadameTussauds ay girdi mi bugün 🥹🥹 @adatuna dualarımız seninle bacım selametle çık inşallah 🤲🏻🥹