ih1 Arkadaşlar merhaba benim bir sorunum var kızıma isim bulamıyorum 🙂 sürekli aynı isimleri görmekten çok sıkıldım. Aden Asel Arya Alya Doğa Umay… hepsi çok güzel ama farkında mısınız hepimizin çocuklarının isimleri aynı olacak. Tamam ben de Ayşe Fatma gibi isimler koymak istemiyorum ama farklı önerileri olanlar var mı hiç bu kadar zorlanacağımı düşünmemiştim 🫢
momtobee34 ih1 kızımız olsaydı Cemre ya da Leyla olucaktı adı hem anlamları güzel hem de herkeste yok 🐣❤️
Asmel Çoook isim var,Gamze,Dilara,Neslihan,Buse,Nida,Gözde,Pelin,Miray,Betül,Simay,Çilem,Ece,Seçil,Gökçe,Demet,İnci..Saymakla bitmez:)
PapatiA eminaas momtobee34 Asmel girlll kızlar bide bana erkek ismi fikir verin dediğiniz gibi çok aşırı fazla konan isimde eskide istemiyorum bulamadım 😀😀
321duru123 ih1 benim kızım olsaydı Eylül koyardım hiç eskimeyen hep modern güzel bir isim Eylül ler hep çok güzel olurlar
ElaEge ih1 iki kızım var Ela ve Eda bende çok sıkıldım herkes aynı ismi koyuyor modaya uyulmaması gereken tek konu bence okula başladıklarında en az 10 kişi aynı isimde çağrılacak bunlarıda düşünmek gerekir
papatyakokulugece ih1 Asel doğa duru artık gına geldi bana da duyan koyuyor 😂buglem eda nasıl canım ayliz Aysima Hümeyra Eylül meva Nesrin bunun anlamı çok güzel yaban gülü demek
girlll ih1 ben de sizinle aynı fikirdeyim çevremde o kadar çok Umay, parla, İnci isimleri var ki kusucam artık aynı isimleri duymaktan. Yıllardır hayalimde Umay ismi vardı öyle bi soğudum ki isim araştırmaktan bile sıkıldım artık 😒
girlll girlll erkek olsaydı benim aklımda Çınar, Baybars, Pamir vardı mesela düşünürseniz bence çok hoş isimler 🫠
PapatiA ih1 Beyza , almila, ışıl, dora, hazal, hazel , Nisanur , börte bunlarda çok hoş yazsak arkadaşı gelıyo ama senın içine ne siner bilemem Gökçe aren asel felan aşırı fazla
Smyye1B PapatiA İki oğlum var biri Ömer Berâ, diğeri Ekin Ekin Mert olacaktı son anda eşim vazgeçti ☺️ Özgür, Tuna ve Mehmet isimlerinde hoşuma gidiyor 🌸 Belki sizede fikir olur