Kesinlikle önce doğal doğumu destekleyen bir doktor bulmak. Çünkü sen kendini ne kadar hazırlarsan hazırla doktor kesi atarsa bir sürü dikişle işin bitiyor…. Genelde sabretmeyip kesi atıyorlar çünkü. Ve doktorum bana zeytinyağı ile masaj yapmamı tavsiye etti. Doğuma giderken de zeytinyağı ve Hindistan cevizi yağı istedi doğum anında da masaj yaptı. Bu tarz doktorlar şefkatle yaklaşıyor . İlk doğumumda çoook bağırdım hastanenin hepsi beni duymuştur ama bir kere bile bağırma demedi. Sürekli olumlu cümleler kullandı. 4000 kg doğurmama rağmen dikişim bile yoktu. İkinci doğumda sancıda hiç sorunum yoktu bağırmadım ama doğum anı zordu, bi ebe karnıma bastırdı yardım için. Bende bastırmasın çok ağrıyor odaklanamıyorum dedim doktorum hemen dedi bırakın kendisi halledecek. Ve doğum sandalyesine kadar her şeyi getirdi sen nasıl ve ne şekilde istersen öyle yapacağız dedi. Elhamdulillah doğumlarım tramva değil güzel anı olarak kaldı. Doğru doktoru bulduktan sonra gerisi geliyor. Geri kalan ağrı kısmı tamamen senin vücudunla alakalı… ona yapacak bir şey bulamıyorsun zaten ..