Güzel anneler bende 36+3 oldum normal istiyorum doktorum da o şekilde istiyor baklm hayırlısı olsun ilk gebeligim kızımı kucağıma almak için çok heycanliyim bir o kadar da doğum süreci için tedirginlik ve korku var son haftalar stres vs de oluyo hakkimizda hayırlısı olsun güzel bir doğum süreci olsun inşallah hepimizin tavsiyesi olanlar tavsiyeye açigimm