Meralim09 jilet kullananlar ağda yapmayın , bende 8 aylık hamileyim hep ağda yaptığım için zorlanmıyorum ama bir arkadaşım yıllarca jilet kullanmış doğumuna bir hafta kala ağdaya gitmiş e yıllarca yapa yapa sertleşmiştir tüyleri , ağda yapılırken canı çok yanmış kendini sıkarken Doğum sancısı başlamıştı Doğuma alındı hemen , bizler bu dünyaya evlat getiriyoruz en güzel mucizeyiz evlatlarımızla birlikte , doktorlar alışkın bu durumlara bence ne kendinizi nede bebeğinizi riske atın çünkü bu durumu doktora bile açıklasan kızar neden tehlikeye attın diye, ne kullanıyorsanız ona devam edin , rabbim hepimizin kucağına sağlıkla almayı nasip etsin evlatlarımızı ☺️