Saraylokumu korkmuyorum cunkı esımın babalık ıznı var 4 ay yardımcı oluyor sağolsun kızım da 15 gün annemde kaldım sonra toparlandım zaten bu bebegım haziran sonuna denk gelıyor annem memlekette olucak gelemezse görümcem dedı ben bakarım seve seve 🥰 en büyük destek tabıkı de eş bence