Saraylokumu aminn aminn aminnn senin için ama ev işlerinde yardımcı istemem okul konusunda da okulla ev arası yürüyerek 10 dakka bilemedin 15 tabi cocuklarla cıkınca 25dakkam yolda gidiyo 😀 tek istegim servis ücretleri cok para ya uzak olsa deger diycem de aracla dümdüz 5dakka bile sürmeyecek yola milyarlar vermek agrıma gider diye vermiyorum 😀 enn zoru okul yolu ben ard arda yaptığım için 3lüyü yeni farkına varıyorum özel hocalar iyi olurdu ama yaa düşünsene sen cocuklarla ilgilen o ödevlerini yaptrsın ama işte zamane cocukları onuda istemez be gülüm illa annesi olacak totosunun dibinde anlamıyorlar ki cok zor yaa
Allahm hepimize kolaylık versin