zeynepozturkk busu1 üniversitede yaptırdım ben 1300 tlydi ama renkli değilmiş normal ultrason gibi siyah beyazdı ben yüzünü görüceğim için mutluydum ama görememiştim diğer yerler pahalı diye üniversiteye gitmiştim
busu1 momysss Araştırma cihaz daha iyiymiş diye bende orayı düşünüyorum ama yapan doktor biraz cinsmis galiba. Kaç haftalıksınız ne kadarmış cagsuda suan 🌸
busu1 Enesasli23 Memnun kaldınız mı ücret falan nasıldı haftaya randevu almam lazım artık güneş tıp araştırma arasında gidip Geliyorim 😍
Enesasli23 busu1 cok memnun kaldim herseyine baktilar bebegimin 2500 tl bi ödemesi vardi suan ne kadar bilmiyorum ama benimde cok olmadi yaptirali 2 ay once yaptirmistim 💙
busu1 Enesasli23 Masallahh 🤍 aynıdır belki yılbaşı öncesi cihaz için araştırmaya kayıyor aklım ama doktor için de güneş tıpa artık bakalım nasip 🤍
busu1 momysss Bende atlatsam hayırlısıyla 🙏🏻 devlet hastanesine yeni açılmış merak ediyorum yeni diye belki cihaz da iyidir doktor da direk perinatoliji uzmanıymış
busu1 elfgns Devlet hastanesine gittim çok memnun kaldım cihazda güzel Abdullah hoca da çok kibar rahatlıkla gidebilirsiniz
busu1 mombaby2 Ücretsiz devlet hastanesi olduğu için ama tabi orada herhangi bir doktor takipli olman lazım yeşilalan açıyor doktor randevu alabil diye