Kızlar boşuna meşgul etmiyim diye aynı posttan bi tane daha açmak istemedim. Büyük ihtimalle devlet hastanesinde bi aksilik olmazsa normal doğum yapcam 24 saatte duruma görede daha erken taburcu edebiliyorlarmış hastane çantasına koycaklarım:
Bebek icin:
2 tane 5li hastane çıkışı
2 tane corap
5 ağız mendili
1 yelek
2 tane panduf tarzı patik
10 tane bez
Pisik kremi
1 ince 1 kalın battaniye (doğum martta burda havalar belli olmuyo)
Bide biberon emzik koymayı düşünüyorum
Benim icin:
Sabahlıklı lohusa pijama takımı ayriyeten 1 alt pijama
Gecelik
Terlik
Taç
Emzirme sütyeni ve atleti
5 iç çamaşır
3 çorap ve 1 cetik
Hırka
Göğüs pedi
Göğüs kremi
Göğüs pompası
Lohusa pedi
Kişisel bakim eşyaları
Eve giderken giymeye kıyafet
Sizce eksik ya da fazla olan bişey var mı gereksiz bişey taşımak istemiyorum yazarsanız cok memmun olurum 😊