Kubra15 BN lohusa takımı almadim hic hem pahalı hem lüzumsuz bnce bi doqumda qiyiliyormus herkes qereksiz diodu ben bitane boydan koydum bitane altlı üstlü önden komple duqmeli qecelik takimi aldım bide bi iki tane alt eşofman koydum ewdekilerden ztn fazla yatirmiyorlarmis