eylusce  Kızlar 2 aralıkta çatlatma iğnesi vuruldum. Normalde bugün 14 gün geçti. 12. Günden itibaren test yapıyorum hepsi gözle görülmeyecek kadar silikti. Bugün awox testle de bir deneyeyim dedim diğer testlere göre daha belirgin ama yine de bayağı silik 😟 yine kimyasal gebelik mi geçiriyorum acaba çünkü çatlatma iğnesinin üstünden bayağı geçti daha fazla koyulaşması gerekmez miydi
eylusce eylusce bu arada bu son denememdi olmazsa tüp bebeğe geçmeyi düşünüyorum ama eğer kimyasalsa ikinci kimyasalım olacak bu da beni korkutuyor 😟
edanursk eylusce canım betan daha dpo 14 te düşüktür ondan silik çıkar bak bu benim dpo 16 daki testim. Dpo 12 de aynı senin ki gibiydi 
haticeismail eylusce comfort diye dışı mor olan bi test dene bence bide awox yalancı çizgi çıkarıyor diye duymuştum bide bende çatlatma iğnesinden sonra test yaptım çıkmadı ama kan verdim kanda çıkmıştı en garanti kan vermek yani
eylusce gozdenur06 şimdiye kadar hep onu kullanıyordum. Gözle seçilmesi zor silik çıkarıyordu hep. Bu sefer bunu deneyeyim dedim prodoctor elimde kalmadı
gozdenur06 eylusce al bakalım sabah ilk idrarla yaparsan daha net belli olur ona göre de git kan ver hayırlı haberlerini bekliyoruz
gozdenur06 eylusce hiç korkma benimde ilki kimyasaldı ikincide kimyasal olur diye korkuyodum ama 13. Haftayı bitiriyoruz neredeyse🤭
eylusce haticeismail ay ben de hep prodoctor kullandım şimdiye kadar belki yüz tane kullanmışımdır 😀 ondan çok memnundum bu sefer awox u duyunca onu da deneyeyim dedim inşallah yanıltmaz beni yarın kan vermeyi düşünüyorum
rabia7106 haticeismail ben o kadar cok arastırdım ki awoxda herhangi bir yalancı cizgi yok hatta kuruma cizgiside o kadar test yaptım awox kadar güzel bir test yok
eylusce gozdenur06 çok sevindim sizin adınıza inşallah kan verirsem ben de güzel haberler veririm size 🥰 Allah sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin
eylusce rabia7106 ay çok sevindim ama ikinci çizgi çok koyu değil daha öncede kimyasal geçirdim acaba yine öyle mi diye düşündüm