barbies lidya_15 testin içini açıp baktın mı canım sanki var gibi ama çok erken olduğu için çok silik olabilir
lidya_15 barbies açıp baktım canım gözle bile zor görülen kıl gibi bi çok açık pembe çizgi var ama bu bana çok olmuştu. Belki hep verdiğimde 1.20-2 çıkıyordu onlardan biridir diye düşüyorum. Bakalım 22 sinde test yapacağım 🤷🏼♀️
lidya_15 melike__41 inşallah ama çok erken geliyor 🤷🏼♀️ ben bu tarz testlerle çok karşılaştım şahsen o yüzden çok olumlu bakamıyorum sonuç hep negatif olduğu için bilmiyorum 🥺 İnşallah hepimizin kucağı bebişle dolar 🌸🙏🏻