lidya_15 dün ovülasyon yapmıştım benimde koyu çıktı paylaştım hatta profilimde. Ama gebelik testi yapmicam kendime söz verdim. 3 gün kalaya kadar devam. Eğer ki silik çizgi bile görürsem çünkü 8 gün boyunca o sitres beni öldürür. Geçen ay kimyasal gebelik yaşadım. 10 gün kala başladım test yapmaya sitresten öldüm öldüm dirildim son güne kadar. Oyuzden yapmicam şuan kafam rahat bekliyorum. Sende yapma bence kendine bu sitresi verme bebek varsa bile bebişe zarar