Semra6134 asla tek doktorla kalma benim kızım için kalbindeki damardan dolayı sıkıntı var işte sorunlu bir çocuk doğurursun aldır cart curt dedi doktor ve bunu diyen izmir’in en iyi doktorlarından biri öğretim üyesi adana da ebru tarım var bu işin ehli cihazı da çok iyi herşeyi çok net gösteriyor Allah ondan razı olsun asla çocuğumda birşey yokmuş sağ salim doğdu şükür doğduktan sonra kalp doktoruna da gösterdik herşeyi normal dedi ama o dengesiz doktor yüzünden 1 hafta eşim ve ben ölü gibiydik asla hakkımı helal etmiyorum her doktorun söylediğine inanmamam gerektiğini öğrenmiş oldum asla tek doktorla kalmayın içinizi ferah tutun