Semra6134 yanı banada fetal de yanılabılıyor dedı hıcbırı yüzde yüz sonuc vermez dedı detaylı bıle vermıyormus bazen en garantı amnıyosentez ama onunda rısklerı var tabıkı evet ıkılı onermişti zaten bende dırek fetal yaptırdım sonrasında detaylıda burun kemıgı olması gerekenden bayaa kucuk buda bı rısk kabul edılır dedı olabılır de olmayabılırde belkı yapısaldır ama yınede rısk dedı bılmıyorum benımde kafam cok karısık ınsallah bısey cıkmaz dıyorum ama aldırma gıbı bı fıkrın yoksada amnıyosentez yapma dedı bana bıraktı sadece burna bakıp bunu soyledı bılmıyorum ınsan gerçekten çok üzülüyor