minnaksu tarama testleri teşhis koymaz ihtimal verir. Hiç canını sıkma. Ben yaptırmadım her şey söyleniyor insana zehir ediyorlar diye ama anne karnını Allah’tan başkası bilemiyor. Benim de ilk gebeliğimde kolu bacağı kısa demişlerdi. Ben de çok ağlamıştım. İnsan her şeyi kafasına takıyor gerçekten ama rabbime sığınıp dua etmekten başka bir şey gelmiyor elimizden 🤲🏻 inşallah sağlıcakla alırız kucağımıza hepimiz 🤲🏻