ducksea daha önce bi çok marka kullandık Sleepy yeni doğduğunda kullanmıştık baya 4 aylık olana kadar sonra külot beze geçtik biraz daha büyüdükçe Sleepy de pişik sorunu yaşadık şuan 22 aylık olucak molfix külot bez kullanıyoruz . Molfix daha iyi gibi geliyor bana mavi paket kullanıyorum