edaabykl bebegmibekliyorum ilk gebeligimde tatlidan nefret ettim hep eksi tuzlu yedim oglum oldu simdi yine hamileyim bundada tam tersi tatli cok yemek istedim hala daha yiyorum tuzlu eksi cok yemiyorum ama yine oglum olacak 🫣😂
annekiz6141 bebegmibekliyorum kızımda tatlı yedım 🤣 2. De de hep eksı yıyorum ama daha bellı değil herkes bişey dıyor sağlıklı dogsun , hayırlı evlat olsun yeterli 🥰
nazlisenabuyurman Valla kızımda ekşi aşerdim bunda da tatlı çekti hep canım oğlum olacağını öğrendim bugün ama bana urafe gibi geliyo🌺