mutlubalik bebegmibekliyorum kızımda hep ekşi aşeriyordum bunda da ekşi aşeriyorum ama cinsiyeti için henüz çok erken
Akar06elif06 bebegmibekliyorum benim öyle oldu yaaa kızımda turşunun dibini sıyırıypdum oğlumda tatlı yiyorum sürekli ve hamlıle olduğumu bilmeden yiyodum sürekli ikisindede
supermooomy Yani kızımda tatlı asla canım istemiyordu tiksinmiştim ekşi tuzlu şeyler daha hoşuma gidiyordu şimdi oğluma hamileyim ve aşırı tatlı isteğim var ama biz de tutuyor ama herkes de tutmaz sanırım😂😂
melissa_cicek bebegmibekliyorum Ya bende aşırı tatlı yeme isteği vardı 20 haftalık olacak hala öyle tatlıya çok düşkünüm oğlum olacak ama arada ekşi şeyler de istiyor tabi
sumeyyeyilmaz bebegmibekliyorum oğluma hamileyken gerçekten tatlı yerdim hep şimdi ikinci hamileliğim cinsiyet belli değil ama ekşi tuzlu falan aşeriyorum
Perim2 bebegmibekliyorum hayatımda tatlı çok sevdiğimi hatırlamıyorum okdr çok gözmüş önünden geçtiki ve çok yedim bebeşim erkekmiş malesef kaybettim
1oglanannesi bebegmibekliyorum eksi aserdim iki gebeliyimdede ikinci oglum olcak 😅 yalan bacim inanma
gunesimekardes bebegmibekliyorum iki gebeligimde de eksiden tiksindim ilki kizdi ikinci erkek. Cinsiyetle alakasi yok asermenin 😊
Nisanmomy bebegmibekliyorum hiç alakası yok gebelik boyunca ekşi yedim. Limonu ekmeğe sıkıp yiyiyordum sonuç erkek 😀
ysm22 Ekşi canım istiyor erkek gebeliğim kizimdada gecenin bir yarısı canım suflee çekiyordu mesela 😅
asya8melek bebegmibekliyorum vücutta eksik olan vitamin neyse onu istiyormuş canımız öyle söylemişti bir doktor :))