Nesli3310 arkadaşım yaşamda yapmıştı hatırladığım kadarıyla orası da oda ücreti ayrı alıyordu. Paket sorduk medicalparka yapmıyorlarmış. İş yerinden bir öğretmen arkadaş da medicalparkta doğum yaptı doğuma alınmadan önceki nst den bile para aldılar demişti. Normalda başka özel hastanelerde bunu yapmıyorlarmış. Ben sırf doktorum iyi olduğu için devam ediyorum. Kemal beyi de çok övüyorlar, onun diğer doktorlarla arasında fiyat farkı var yalnız.