Bugün 36 + 1 oldum. Doktor kontrolümde doktorum bebek çok kilo almış biraz az karbonhidrattan uzak dur . üç gün sonra tekrar bakacağım dedi . sizce 1 haftada çok mu fazla kilo almış bu zamana kadar haftada 200 ila 250 gram alıyordu hep biraz tedirgin olmadım değil zaten normal doğum düşünmüyorum yine de dikkat et tansiyonuna bak her gün ölçüm yap diye söyleyince sabahtan beri kafamı kurcaladı . Sizin bebişler bu haftalarda ne kadar kilo alıyor hatırlıyor musunuz ????