Gks_01 suleferhat merhaba bilmediğim için soruyorum 39 haftada doğması yeterli değil mi zaten ? 35 ten sonra kilosu da iyiyse riskli değil diye biliyorum
suleferhat Gks_01 eyeterli diye biliyorum ama 39 hafta diyince sezeryan mi demek istedi sadece ona takıldım 38de de gelebilir belki
Mapiamapia suleferhat 39 haftalik miyadi dolmuş oluyor zaten neden korkuyorsunuz 37 den sonra doğumun bir sakıncası yok gelisimi tamamlanmış oluyormus korkmayın
fatmaduhan suleferhat gebelik şekeri olanları sezeryana alıyorlar benimde ilkinde vardı kan sulandorocı kullandım insilin kullandım normal doğumda kanama durmaz diye sezeryana alıyorlar diye biliyorum 37 de almışlardı seni 39 da nasıl alacaklar bekletmiyorlar çünkü bebeğe geçmesin diye
suleferhat fatmaduhan bilmiyorum doktorum telefonla söyledi şekeri o an şaşkınlıkla detaylı soramadım 1 hafta takip yapalım dedi ilaç da vermedi henüz 🤦♀️ kafamda deli sorular
Melisssa3 Kızlar dün kan verdim yediklerime aşırı dikkat ediyorum karbonhidrat, şekerli ürünler, makarna ve pilav asla yemiyorum açlık-90. Tokluk-90 çıktı hiç yükselmemesi garip geldi valla şeker yüklemesi yapmadık açlık-tokluk bakıldı