suleferhat şeker bebeğin gelişiim için önemli diyetle kontrol altına alınmazsa bebeğin gelişimini etkiliyor bebek doğduktan sonra şeker hastası olması riski var ve tabi annenin de, diyetle kontrol altına alınmaz ise eğer insilün başlatılıyor şu anda bende düzenle ölçüm yapıyorum endokrin doktoru takibimi yapıyor şeker yüklemesi yaptırmadım ama açlık tokluk kan şekeri veriyorum ve evde düzenli ölçüm yapıyorum doktorum bebeğin gelişimi ileri giderse ve suyu artarsa mutlaka tekrar gel bidaha bakalım dedi, ilk hamililgimde şeker çıktıktan kısa zaman sonra bebeğim 30 haftalık ölü doğdu o yüzden biz çok öncesinde şeker takibine düzenli ölçüm yapıyorum ve ara sıra kan tahlili veriyorm açlık ve tokluk olarak