13+0’ım ilk gebeliğim, Fetal DNA sonucum çıktı 1 hafta kadar önce, doktora mesaj atsam cinsiyeti söyleyecek ama önceliğim ve merakım hiç o değil şu an. 3 doktora gittim biri kanama alanın var dedi biri plesanta hafif aşağıda gibi dedi biri ambiyotik bant var dedi, her gün ağlamaktan araştırmaktan korkmaktan 1 gün bile hamileliğimi yaşayamadım.