Keziban RecepAynur kızlarımda 11. Haftada öğrenmiştim galiba artık doktorlar temkinli yaklaşıyorlar değişebilir diye
Keziban Gulsen4224 çok teşekkür ediyorum az önce bir arkadaşımın arkadaşı da öyle söyledi iki kızım var belki üçüncü de öyle olur nasip
hibo İyi günler ben bir şey soracağım 12. haftanın sonunda doktorum bana %50 olasılıkla kız dedi tahminde bulundu sonradan cinsiyet değişir mi alışveriş yapayım mı bekleyeyim mi
dillk hibo ee o zaman %50 de erkek olma ihtimali var doktor bu kısmı söylememiş bende 12 haftalığım doktor 17-18 de belli olur kesin dedi cinsiyetini kesinleşince başlayın alışverişinize
umrncn asellim_ Ay yeni gördüm yorumları iki seçenek vardı ve ikisi arasında kaldık yine 😂 erkek diyenler ve kız diyenler var hayırlısı olsun artık 😂
yslmn Haftamda erkek dendi, 16. Haftamda gittim ve kızım olacağını öğrendim 😂 Bence 16. Haftayı bekleyin tahmin söylese de kapılmayın😂