Devlette isteğe bağlı sezaryen yapmıyorlar ama yine de gidip sormak lazım. Benim arkadaşa bebek çıkınca sakinleştirici vermişler direkt bebek de 4-5 dk içinde çıkıyormuş zaten. Bende de var panik atak, ben de bu şekilde istediğimi belirteceğim doktora. Hatta mümkünse en başından hafif sakinleştirici isteyeceğim