gerigeldik Sevgiiss 19+4 haftalığım. İlk doğumum sezaryen olduğu için bu da Nisan sonuna doğru sezaryen olacak
tugall Ayy hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah benimde 20+2 ilk gebelik erkek bebiş gelicek Allah nasip ederse yolu yarıladık bile bende sezeryan istiyorum daha kolay olur diye