1Ogretmen_anne Sevgiiss Bende bugün 20 haftalık oldum bende sezeryan olacağım Allah nasip ederse. Cinsiyeti nedir bebeğinizin 🩷🩵
1202 Sevgiiss 26+0 olduk bu gun bende sezeryan olacagim gunumuzu aldik 8mart kizim geliyor🫠babasina dogum gunu hediyesi
htcebek Bende 20+1 bende sezeryan olacağım Allah izin verirse hayırlısıyla bebeklerimizi kucağımza alalım inşallahh benimki erkek😀
1Ogretmen_anne Sevgiiss Benimki de erkek olacak Allah nasip kısmet ederse 🩵 İlk doğumum sezeryanla olmuştu o yüzden bu da sezeryan olur .
htcebek Sevgiiss şubat ayında kistten dolayı ağır bir ameliyat geçirdim riskli gebeliğim o yüzden sezeryan olacağım
Sevgiiss meliikke benim ikinci doğumum ilki sezaryen oldu. Şimdi norma doğum istiyorum ama sezaryenden sonra desteklemiyorlar maalesef
1oglanannesi Sevgiiss bende 20+ 5 sezeryen olcam bende ilk oglum mecburi sezeryendi daha üzerinden 2 yil gecdi diye yine sezeryen olcam nisan ortalari cinsiyetide erkek
meliikke Sevgiiss sezeryan icin günü siz mi seciyorsunuz hoca mı söylüyor bende sezeryan dusunuyorum ilk gebeligim istege gore yaparlar mi ozel hastaneye gidiyorum
htcebek Sevgiiss inşallahhh hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza bebeklermizi rabbim isteyen herkesede hayırla sağlıkla nasip etsin inşallahhh