aysegulka328 Ben 5 buçuk ay önce normal doğum yaptım.Kesim ve dikişimde vardı.Kesi yapılırken hiç hissetmedim bile,dikişi de çok çok hafif şekilde hissettim.Üstelik epiduralsiz doğum yapmama rağmen.
Benim size tavsiyem,kimseden hikaye dinlemeyin.Herkesin bedeni,ağrı acı eşiği ve doğum şekli farklı.Bunlar sizi korkutmaktan öteye gitmiyor.
Ben de sizin gibi hamileliğimi çevremdekilerin kötü anılarıyla kötü geçirdim.Doğumdan sonra anladım ki hepsi boşunaymış.Allah kimseye dayanamayacağı bir acı vermiyor emin olabilirsiniz,bu dediğimi doğumdan sonra daha iyi anlayacaksınız.
Ve gerçekten herkesin söylediği gibi benek doğduğu an,o ana kadar çektiğiniz bütün acı ve sancılar bıçak gibi kesiliyor🌼 Allah kadınlara bu gücü sonuna kadar vermiş,kendinize güvenin💜