aysegulka328 Aynı korkular beni de sardı,gece rüyalarıma kadar giriyor bir uyanıyorum elim,kolum bomboş kabusum oldu doğum resmen..
Bi de öyle bir yansıtılıyor ki sezeryan şöyle kötü,normalde yok dikiş yok kesi derken hepten bilinçaltına kazınmış😔😔 Allah hayırlı doğumlar nasip etsin hepimize inşallah🙏🏻🌺