Linasmommy Sblbrt canım doğum sancısı gelince anlıyorsun zaten benim de ilk doğumumdu gece 5 de bir kalktım çok değişik bir ağrı anlamıştım doğum sancısı olduğunu diğer sancılardan çok çok farklı yani
Hayta İlk doğumum suni sancı olmuştu ama önceleri sadece belime ani ağrı giriyordu sonraları ağrı belimden kasığıma doğru yayılmaya başladı ve sadece ayaklarım açık çömeldiğimde rahatlıyordum