ozgeya Sblbrt benim belimden başlayıp makatıma doğru yayılmıştı.Uzansan da azalmıyor şiddeti ve sıklığı gitgide artıyor.sanki büyük tuvaletin varmış da yapamıyormuşsun ağrısı gibi.
Linasmommy Sblbrt canım doğum sancısı gelince anlıyorsun zaten benim de ilk doğumumdu gece 5 de bir kalktım çok değişik bir ağrı anlamıştım doğum sancısı olduğunu diğer sancılardan çok çok farklı yani
Sblbrt MYSR korkma canım sonunda olacak olan o zaten ne yasak da doğuracak bende 38 + 2 günlük hamileyim
ozgeya Sblbrt hayır bence öyle kötü değil,en azından benim için öyle şiddetli olmadı,epiduralsiz doğum yaptım üstelik.
ozgeya Onekim yalancı sancı da olabilir o haftalarda.Sıklığını kontrol et,dinlenince uzanınca geçiyorsa yalancı sancıdır.ama yine de doktora görünmende fayda var.
Onekim ozgeya yalancı sancı dakika ile belli oluyor herhalde benim ağrım 6dan beri var gitmedi hiç pazara gitmiştim biraz dinleneyim olmadı gece giderim
ozgeya Onekim eğer sürerse riske atma zaten Allah korusun her şey olanilir.önlem almakta fayda var.bir de sıklığını şiddetini takip et,gitgide aralığı kısalıp şiddetleniyorsa doğum sancısıdır ama henüz erken tabi senin için.