sunbloom123 aynı durumdayım hayta bazı insanlar “aa yılan gibi kıvrılmıyor mu içerde, benimki çıkacak gibiydi,alla alla seninki neden böyle , bizimkinin babası hissedebiliyordu” gibi anlamsız cümleler kuruyorlar. Hiçbirine takılmıyorum. Her “insan” biriciktir bebeklerin nasıl aynı olmasını beklıyolar anlamadım