Ben ilk bebeğimde bırakamadım hatta daha çok abartarak içiyordum öyle böyle canım çekmiyordu sonra kaybettim.
Şu an 21 haftalık hamileyim testin pozitif olduğunu gördüm doktora gittim 4.haftamda kalp atışı duymasam bile kaybetmeye göze alamam dedim ve bıraktım. Tamam inanılmaz canım istiyor yalan değil ama çocuğum benim isteğimden ve zevkimden daha önemli.
Benim annem ne abimde ne de bende bırakmış. Abim ablasyo Plesanta sebebiyle hayatını kaybetmiş bebeğin ilk kalp ritimleri yavaşlamış ve anne karnında kalbi durmuş tekrardan çalıştırmışlar iç kanama geçirmiş vs ama doğum esnasında vefat etmiş. Aynı durum asla sigara bırakmayarak bende de olmuş doktorun erken müdahalesi sayesinde 36.haftada dünyaya gelmişim. Doğduğumda 3 ay akciğer problemi, sarılıktan dolayı küvezde kalmışım. Şu an 24 yaşındayım 20 yaşında doğuştan gelen kalp problemi nedeniyle anjiyo oldum, bronşit ve astım hastalığıyla mücadele ediyorum. Bakın bunları göz önüne alın doğum anında bile bi komplikasyon olabilir Allah korusun . Herkes sağlıklı doğurdu vs diyebilir ama benim annem 30 kg alıp beni 2100 gram dünyaya getirmiş.
Sizin zevkiniz bebeğinizden önemli değil. Eşinizden destek isteyin sigara almayın ya da mentollü sigara içerek tiksinmeye çalışın