Ben ilk çocuğumda içmedimaradan sekiz yıl geçti tabi ikinci çocuğuma hamıleyım ve yaklaşık, 4 yıldır da sıgara içiyordum 1 dene önce düşük, oldu, benim kese büyümedi bunda tak bıraktım o bırakış sigaranın zararları çok ve sen çok, içiyorsun günde 1 tane bile değil sigarayı, bırakma işi beyinde biter