hasksonsuz hayirlisi06 yok ben ilkinde tesadüf olarak çişim gelmişti heyecandan ve hemşire çişin varken acı hissetmezsin daha rahat Olur dedi diğer ikisindede çişim varken taktırdım cidden acımadı inşalah bundada öyle olacak
Yazmelegi_ hayirlisi06 canım çok tatlıdır ona rağmen acımadı öyle diyim🌸 spinal de iğneden sonra takiyorlarmis ama genelde çoğunlukla odada takıyorlar ben genel olmuştum
ipekmom_ Smr5353 doğumdan bikaç saat sonra çıktı sonda, alt üst pijama takımı giydim her iki sezaryende de
fayting Smr5353 merhaba hastaneden hastaneye değişiyor ben acıbademde bir gece yatmıştım. Sondamı sezaryenden hemen önce takmışlardı kanama komtrolünde sondam duruyordu ama 2 saat sonra çıkarmışlardı. Normal kıyafetimle gittim ameliyat önlüğümü giydim sonra da doğumdan sonra yani lohusa pijaması giydim bu kadar
akkoyun21 Smr5353 özelde sezeryan oldum uyuşukluk geçtikten sonra sondayı çıkarıyor ayağa kalkabiliyorsun zaten yatışım bir gece olmuştu
ArelinAnnesi1 Smr5353 ben bi gece kaldım taktıkları şeyde narkozun etkisiyle gelip çıkardılar. Pijama tercih ettim siz isterseniz elbise gecelik tercih edebilirsiniz
Eren1 hasksonsuz Ay ben yaptım bunu cok geç iyleştim ama sabrımda gelmıyor hastanede enfeksıyon kapıyorum bence en sağlıklısı ıkı gün kalmak
hasksonsuz Eren1 insan kendini biliyor canım ona göre kalmalı ben hemen iyileşen biriyim o yüzden inşallah 1 gğn yatacağım bi sorun sıkıntı çıkmassa
mryh Smr5353 2 sanırım tam hatırlamıyorum genel anestezi olduğum için sondayi taktıkları zamanı bilmiyrm ama amelytdan sonra odaya geldim bikac saat geçti çok geçmedi gelip çıkardılar hoc birşey hissetmedim canım o kadr aciyorduki belkide ondandır bn pijama takımı götürmüştüm o ağrıyla kalkmam imkansız derken onu bile giydim hasta bezi çok zor olur bnce bnim asiir ağrıdan hareket edecek halim yoktu bide onu giymek yada bana giydirin demek istemezdim zatn enfeksiyn olmasın diye hastanede surejki gazlı bez tarzında. Birşeyler veriyorlar adını unuttum onu koymamız gerekiyormuş
beyzaarc Smr5353 2 gün yatırıyorlar sonda birazda sana bağlı belli bi seviyeye geldiği zaman çıkarıyorlar izin verdiklerinde bol su iç benim ilk yürüyüşten sonra çıkmıştı normal pijama Takımı giydim
Gizemgok1234 hayirlisi06 ben ameeliyat hanede taktirdim ikisindede hiç sorun yaşamadım acıda duymadım çıkarılırken uyuşukluk hissi geçince çıkarıyorlar sonra kalkıp yürüyosun
mavi123_ Smr5353 ben ilk gebeliğimde herşey yolunda gittiği için sadece bir gün kalmıştım hastanede sonrada sadece ilk gün takılmıştı. İlk günde o ağrıdan dolayı hiç süslenemedim çok güzel lohosa elbisem vardı ama giyemedim normal bir pijama takımı giydim ağrımda sadece ilk ameliyat günü oldu 2. Günden itibaren ağrılarım azalmıştı ki 3. Gün ayağa kalkmıştı ve tüm işlerimi kendim yapıyordum inşallah bu seferde öyle geçer
vanilya_kokusu_ Smr5353 1 gün kaldım. Ben sondayı çıktıktan 1 saat sonra çıkardılar elbise giymem için bitane düğmeli lohusa takım giydim emzirme kolay olsun diye bide ped kulandim ben hasta bezi felan kulanmadim
aslmoms Bu konuyu ben özellikle dr ile görüşeceğim nasipse, Sondayı ameliyata girerken taksınlar. Odada istemiyorum. Sezeryan sonrası kalkıp oturmak zor olacağı içinde mümkün olduğunda geç çıkarttıracağım.