Smr5353 2 gün yattım ama bazı hastaneler 1 gün yatırıyor, sondayı da ayağa kaldırmadan çıkarttılar,2 pijama takımı bir tanede gecelik koydum ama geceliği hiç giydirmediler.Ameliyattan çıkıp odaya gelince sadece pijama takımının üstünü giydirdiler altım çıplaktı kontrol ediyorlar diye örtüyü örttüler sadece