Ben de beta 47 ile öğrendim bir hafta sonra ancak 447 olmuştu sonra 882 ve sonra baktırmadım 3 kez de baktırsan olur yani suan bence mantıklı olan bu . Sonuçta siz de çok çok erken öğrenmişiniz . Kimseye birsey söylemeden unutup bu durumu bir hafta daha beklemek mantıklı olan .. varsa zaten var yoksa da kimyasal gebelikse de zaten siz erken öğrenmiş olmasaydınız öğrenemeyecektiniz . Ben 299 beta sonrasın 1570 sonra 3000 şerle kimyasal gebelik geçirdim daha önce olacak olan her türlü oluyor