sanli_hh Merhaba, 12.12.2025 te beta hcg değerim adetime 2 gün kala 7,98 idi 14.12.2025 de beklenen adet günümde 13,07 oldu. Regl olmadım, gecikmem de var. Bebek çok istiyoruz. Bu yükseliş sağlıklı mı?
aysebeyza1 sanli_hh her 48 saatte bir 2 katına çıkıyor bence yükseliş normal hafta içinde tekrar verebilirsin canım
Happymami sanli_hh %64 artmış iyi bence bundan sonra hızla artar zaten dikkat edin istirahat edin tutunma zamanı bebeğin bir de düzenli kan verin
Gks_01 sanli_hh sağlıklıdır canım inşallah daha çok yeni sürekli kan verme dayanabilirsen 1 hafta sonra ver strese sokma kendini sağlıklıysa ilerler
leylaaa01 Şuan sağlıklı olup olmadığı bu şekilde anlaşılmaz ama artış var biraz bekleyip daha sonra takip yapmalısın değeriniz çok küçük suan her iki güne bir vererek kan çok yıpranırsınız
sanli_hh aysebeyza1 yaa çok teşekkür ederim, peki 1 hafta sonra kan versem sizce sıkıntı yaşamış olur muyum, her 2 günde bir çok heyecan oluyor çünkü :((
gizemgngbk Merhaba, benim de regl tarihime 3 gün var bugün öğlen test verdim 5,36 çıktı. Ben de göğüs hassasiyeti ve açık pembe peçeteye gelen leke oldu. Sizde bir belirti var mı ya da oldu mu?
sanli_hh gizemgngbk benim lekelenmem olmadı. Fakat kasık ağrılarım ve göğüs hassasiyetim hayli mevcut
aysebeyza1 sanli_hh aslında bekleyebilirsen 1 hafta sonra kan vermen daha iyi olur sonuç daha belirgin olur. Haftaya 100 ü geçerse değer sağlıklı bi gebeliğin var demektir 🥰
sdc Bende 18 ile öğrenmiştim bence 2 güne bir verin artış için önemli olan o çünkü sağlıklı olup olmadığı önemli 1 hafta sonra geç olur birşet olsa bile artıştan farkederler inşallah sağlıklıdır Allah sağlıkla kocanıza aldırsın ❤️
sanli_hh Fundayim Allahım en kısa zamanda daha güzel haberler almayı nasip etsin, öyle heyecanlıyım ki.