nurgunes1712 nergis592_ canım kahverengi akıntı gelmiş olabilir oda genelde o haftalarda yerleşme kanamasına delalet edebilir rengi değişmez ve sürekli devam etmezse bence sorun olmaz toprak mı derken ne kastetin rengini mi
nurgunes1712 nergis592_ olabilir canım daha 5 haftalıkmışsım kahverengi lekeler genelde normal oluyor yerleşme kanaması diyorlar ne zaman gideceksin doktora
nergis592_ nurgunes1712 yarında gideyim de kan vermeye Çarşamba giderim nasipse diyorum 2 dış gebelikte de böle leke görmemiştim bu sefer nasip olacak galiba
nurgunes1712 nergis592_ canım kahverengi leke gayet normal derler kırmızıya dönmedikçem❤️ inşallah hayırlısı olur hakkında
nergis592_ nurgunes1712 gülüm gece 4 den beri kusuyom ve isal oldum 6 da da öle 8 dede öle en son 11 de yeşil kustum o iyi geldi galiba basimcok ağrıyo hastami oldum naptım bilmiyorum
nurgunes1712 nergis592_ sen doktora ne zaman gideceksin ? Randevu bulamadın mı erkene belki hamilelikten dolayıdır kusmaların
nergis592_ nurgunes1712 şimdi çıktım canım 5+1 günlük şimdilik sadece keseyi gidebildik karından çok şükür Rabb’im isteyen herekese nasip etsin 🤲🏻
nurgunes1712 nergis592_ canım çok şükür dış gebelik olmadığı kesinleşmiş rahim içi gebelik zaten 5 haftalıkken daha sadece kese gözükür 8.haftaya kadar kalp atışıda duyarsın 🤩🤩🤩 maşallah
nurgunes1712 nergis592_ allahım bizede o günleri nasip etsin inşallah çok sevindim senin adına mutluluğunun tarifi yok 🤩❤️❤️
nergis592_ nurgunes1712 yok gülüm yok Rabb’im isteyen herkese içinde snada nasip etsin canım içini rahat tut ve kafadan at Kasım ayında sadece bidefa ilişki oldu caliisyodum zaten olmaz herhalde dedim bı gunden diye kafadan çıkarmıştım şaka gibi o gün oldu yaa
nurgunes1712 nergis592_ kafadan çıkarınca oluyor diyor herkes çokta stres yapmamak lazım :) tabi kolaysa
nergis592_ nurgunes1712 asla kolay değil gülüm o yüzden çalışmaya başlamıştım o ay hatta Kasım 13 de işe girmistim
nurgunes1712 nergis592_ hayırlısı olsun hakkında balım güzel haberlerini bekliyorum Allahım kalp atışını duymayıfa nasip etsin ❤️ sonra da sağ salim doğsun inşallah minik
nergis592_ nurgunes1712 kuşum ben yazmamışım ya kalp atışını dumymustuk pazartesi tekrar gıttım çok şükür güzel ılerlıyo☺️
happy44 nergis592_ merhaba iki dış gebelik geçmişim var demişsiniz sürecinşz nasoldı beta değerleriniz nasıldı
nergis592_ happy44 ilkinde 6 haftalikken farkketmıstık ozman 5200 kusurdu bikere bakılmış tı sonra amalıyat oldum zaten 2. Sınde takıpteydım azar azar çıkmıştı asla ıkı katı olmamıstı
nurgunes1712 nergis592_ çok çok sevindim 2 dış gebeliğin ardından sağlıklı bir gebeliğin olmuş . Umarım sağlıcakla doğurursun çok mutlu oldum gerçekten yaa umut oldun bizede