Elfksogl tüpün alınmış korkma diğer tüpün muhtemelen bakilmistir açıktır benim ilk dış gebelik te adetliyken gebelik varmış haberim yok ocağın başlarında adetliydim oysaki varmış sonunda 30 şunda sağ kasıkta sürekli ağrı vardı geçmeyen sabahına test yaptım kıro kırmızı çıktı kostüm hastaneye baktı 5200 lerde alttan baktı 6 haftalık ve kalbi atıyor doktor son adeti sordu su zamann dedim normalde 4 haftalık olması lazım adete göre ama bu 6 dedi ve kalbi atiyo dedi adetten önce kalmışsın dedi hemen sabahına amaliyat tüp patlamadan 2. De yine yukarda arkadaşa yazdım onu oku canim