QueenBahar_ Meral_63 nişanın vs geldi mi canım doğum belirtisi haftan büyük vücudun kendini hazırlıyor
Marshmellom Meral_63 senin doğum sancısı bacım Allah yardımcın olsun. Haftanda erken değil merak etme. Gününü doldurmuş bebişin 🥰
Meral_63 eslem2121 nts girdim sonucu doktora gostercem vala bide dedi bebek doğsa kuveze girir sinirimi bozdu yemin ederim
vanilya_kokusu_ Meral_63 aşkım moralini bozma inşallah bişey olmaz benim kızım 41+2 de doğmasına rağmen yatisi olmuştu belli de değil neden hemen öyle söylüyorlar Allah için 🤦🏻
Meral_63 eslem2121 doktor sancin çok yok dedi artarsa su vs kanla berber gelirse gel hemen dedi ama sancım var hemde anlatacak kadar fazla agliycam ya
Ilgaz01 Meral_63 aşağıyı çek canım yukarıda reaktif nst var kordon falan dolanmamis bebek hareti güzel aşağıya çek canım