Eymenveben merhabalar, hafta ilerledikçe insülin artar başlarda normal seyreden şeker son yani 30 hafta sonrası bebekte artık büyüdüğü için artıyor malesef o gördüğünüz durumda ani şeker yükselmelerini veya düşmelerini bebekler tolere edemezler ve kalp ritimleri bozulur aynı şekilde yüksek şekerle doğuma girip bebek sağ doğup sonrasında da vefat edebilir bebek bunun sebebide yüksek şekerden ani kesilme ani şeker düşüşü sonrası uyku hali uyku haliyledr nefes almayı unutma sonrası solunum sıkıntıyla süreç ilerliyor Allah korusun ben doğum sonrası kısmını yaşadım yoğun bakımda kaldı oğlum Allah’a şükür sıkıntı olmadı. 2.oğlumda insülin kullandım yoğun bakımda olmadı şuan ise yine şeker var doktorum sürekli uyarıyor anlatıyor durumları endokrin takip edecek korkmayın sadece önlemi hemen alın 2.saat 150yse 1.saat 180 falan vardır hatta daha fazlası Buda sıkıntılı durummuş siz önlem alırsanız sağlıkla kucağınıza alırsınız bebeğinizi her durumda sağlıkla sonuçlansın tabi 🤗