koganaslan_04 umutoglumm ya çok sevindim Rabbim bir dahaki kontrolde gümbür gümbür duymayı nasip etsin inşAllah banada dua edin pazartesi duyayım bende inşAllah 🤲🏻
endlesslove1 4prens bende 6+2 haftalığım bugün kalp atışını gördük şükür ama daha çok Küçük olduğu için duyulmuyor arada geliyor ses ekranda gözüküyordu pıt pıt attığı
koganaslan_04 umutoglumm Yeni geldim bende hastaneden elhamdülillah duydum bende çok şükür 🤲🏻 Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ❤️
koganaslan_04 umutoglumm benimde kanamam olmuştu gittim şükür kalp atışını yeniden duydum ama haftasıyla uyumlu gitmiyor şuan biraz korkuyorum bakalım çarşamba randevum var tekrar gidicem bakalım nasıl ilerliyor
umutoglumm koganaslan_04 geç döllenme olabiliyormuş 1 2 haftayı çok onemsemiyorlar ama aynı düzeyde buyuyorsa sorun yok diyorlar