4prens merhaba sizinle aynı haftadayız. Benim de son adet tarihim 31 Ekim. Ben 4+5 te kese, 5+6 da bebeği gördüm ve ekranda pıt pıt kalp atışını gördüm ama daha dinleyemedik çok küçük olduğu için. Bebeğin boyutu 5.5mm’ydi. Perşembe günü randevum var inşallah bu sefer kalp atışını da duyarız 🙌🏼
Sizin de kesenin yanı sıra bebeği de görme ihtimaliniz çok yüksek bence.