Havin49_ penbe_karisi aynısı bende de var bacım bide en azından sen bi tarafa yatabiliyorsun benim iki taraf da dolu benekler artık büyüdüğü için iki tarafa da yatamıyorum dön dön uyuya kalıyorum
penbe_karisi Admsarzu evet bacimsu benimdee öyle malesff ozelliklee yan tarafta donerken bebek kendini topluyorr boşluk gibi bişey oluyor inanilmazzz ağrı yapıyor
borulcem penbe_karisi başa çıkabilen varsa tavsiyeleri bende beklerim 32+5 iz mahvolduk yaaa iç bacak ağrısı mı çatı ağrısımı ne haltsa mahvetti yatarken otururken birşey yok yürürken biri alttan bıçak saplıyor sanki 😖
penbe_karisi Superisibeyza bende 24 ten sonra yavaş yavaş başladı ama net olarak 26 dan sonraa baya zorlaştı
1oglanannesi penbe_karisi kaç haftalik ? Allah yardimciniz olsun bende oglum yanimda uyuyo kötu uyuyo bi köşeye sıgınlyorum 😂 hic hareket etmemkten her yerim agriyo 😂 kolum filan uyusuyo