umynurr Kizlarr nasil gidiyor ses verin Tecrubeli anne ve anne adaylari 37 38 normal dogum yapan varmi bizede dogum hikayenizi anlatirmisiniz
anneoluyorummm103 umynurr 38+2 yıkılmadım ama ayakta da değilim çok ağırlaştım nefes almak bile zor salı gününü bekliyorum
yorgunannis umynurr sadece onu izliyorum ve ona uyuyorum ittiriyor kendini şuan 37 haftalık. Dün de kasılma ve sancılarım vardı baya, yolunu bulmaya çalışıyor herhalde kızım😀🥲
minikari umynurr 38+1 hem bi an önce doğsun istiyorum hem de doğum sürecinden korkuyorum ya aşırı ağırlaştım her yerim ağrıyor 🫠🫠😭
umynurr Zumruduanka160 aman aman stres yapma bebegine kavusmaya az kaldigini hayal et guzel bi dogum olsun cnm kendini korkutman sadece sana zarar
Zumruduanka160 umynurr tabi orası öyle ama ilk gebelik bilinmezlik etraftan duyulanlar insan tedirgin oluyor illaki
umynurr anneoluyorummm103 size gun verildimi evet cidden haftalar gectikce insan baya zorlanmaya basliyor bendede kasik agrisi baya oluyor geldim geliyorum der gibi
umynurr Zumruduanka160 benimde ilk gebeligim ve etrafta okumamis kendini doktor sananlari dinleme inan suan bende hic korku yok endise yok bebegimi alip gelecegim psikolojisine soktum kendimi
umynurr yorgunannis bende 37yim aynisi bendede var hatta sabah bi agriyla uyandim agladim gelesi var kizimin ama eminde degil gibi🤣
Zumruduanka160 umynurr ya öyle değil de en basiti burada okuduklarım yani sonuçta bir sancı acı çekilecek o da korkutuyor haliyle . Kendi sancımı da beklemeyecekmişiz suni sancı olacak gebelik şekeri yüzünden doğumum bu hafta içi olacak
umynurr minikari bende saglikla kolaylikla gelsjnler kavusalim cunku cidden gun gectikce agri sizi artiyor🤭
umynurr Zumruduanka160 saglikla kolaylikla bi nefeste dogurur kucagina alirsin insallah bacim hem sen hem bizz 🌸🌸
umynurr Noyimommy Allah anali babali buyutsun bize tavsiye oneri bilgi verirmisin her turlu acigiz cnm🤭🌸