Sun10 Doğuma sayılı günler kalan bacılarım nerdesiniz nasıl gidiyor? 38+3 ikinci doğumumu bekliyorum artık aşırı sıkıldım daraldım bi yandan da tekrar doğum yenidoğan telaşı aklıma geliyor az daha dursun diyorum. Sizde durumlar nasıl?
mor_menekse1 Sun10 yaaa hayırlı oldun saglikla gelsinler benimde Son 55 gün ama erken alınır kesin sezeryanla 32+2 olduk 😍 Ewde ikizlerim var süreci merak ediyorum nasıl alisicaz napcaz ayyyyy
MadameTussauds Sun10 37+5 haftaligim 22 Aralikta dogumum olacak insallah o zamana kadar kalsin insallah diyorum
1991nihal Sun10 bende aynıyım salı günü giricem doguma birde grip oldum öksürüyorum hiç hazır gibi değilim bebekte kanala girmiş ne olur bilmiyorum🥺
bilgeceeee senem0987 suniyle başlama kardeşim. Suni sancıyı direk reddet. Hem suni çekip hem sezaryen olan biri olarak söylüyorum. Suni sanci çekilecek şey değil
Sun10 MadameTussauds Allah yardımcımız olsun beklemek iyice zorlaştı bu gebeliğimde aşırı ağrım var bebeğim yeri de çok daraldı nefes almakta bile zorlanıyorum ilk hamileliğimde 40. Haftada çarşıda geziyordum bunda yerimden kalkamıyorum eşim kaldırıyor 😭
MadameTussauds adatuna Insallah bacim ya bu bebeler mahvetti bizi ya dermanimiz kalmadi artik benim ki 9 gün beklemeli ama cok kasilma yasiyorum insallah erien geleyim demez 🥹
senem0987 Sun10 doktorum bu şekilde uygun gördü açıkçası bende beklemek istemiyorum artık içerde kilo da almıyor ve sanki gittikçe hareketleri de azalıyor gibi geliyor
MadameTussauds Sun10 Aminnn bacim aminn valla zor ya bende cok kasilma yasiyorum cok rahatsiz ediyor 22 araliga kadar kalir insallah diye dua ediyorum 🥹
Sun10 anneoluyorummm103 ay maşallah hayırlıyla insallah ben de rahatlasam artık diyorum ama az daha dursa daha iyi olur diyorum bakalım
Sun10 anneoluyorummm103 aynen ama normal doğumu bekliyorum ben o yüzden gün belli değil ilki de normaldi
Sun10 anneoluyorummm103 bakalım hayırlısı ilkinde bütün tuşlara basmıstım çaylar hurmalar yürüyüş hareket 40+4te anca gelmişti 😂 bu da 41i beklese keşke diyorum aslında 1 Ocak olacak o zaman 😂
merymomy 38+3 oldu Perşembe sezeryan günü. 2.5 yaş bı kızım bide yenidoğan sezeryan acısıyla nasıl olacak bilmiyorum ama çok da heyecanlı hevesliyim bir an önce Perşembe olsun istiyorum ❤️
Sun10 merymomy Allah yardımcınız olsun insallah kolay bi doğum olur sonrası için de. Yeni biriyle daha tanısıcaz insan heyecanlanıyor bi an önce kucağına almak istiyor ah ama zorluklar da başlayacak tekrar bakalım bu Sefer acemi anne olmıcaz ama insallah daha tecrübeliyiz
merymomy Sun10 evet daha tecrübeli olucaz ve ben bunu çok iyi anladım ilk kızımda sanki ondan fazla kimseyi sevemem saniyodum bu bebeğimde de aynı şekilde ilkmiş gibi heyecanla tüm hazırlığını yaptım demek ki aynı derecede seviliyomuş 😃