kortelya muhtemelen hamileliği kafamıza şartladığımız için vücut kendini öyle planladı. Ne zaman ki negatifi gördüm , tam anlamıyla sancılar başladı âdetmişim gibi hissettim 2 gün sonrada adet oldum.
Kendi kendimizi umutlandırıp şartlandırdığımız için olduğunu düşünüyorum 🌸