kortelya olacaksa sağlıklı olsun da geç olsun güç olsun razıyım 🙏🏻 bu konuda çok travmalarım var. İlk kayıptan sonra , Oğlum erken doğdu 32 haftalık , tam 33 gün yoğun bakımda her gün ölecek diye beklemiştim. 🥺 her telefon çaldığında öldü bebeğim diye ağlıyordum 😢